• HAFTANIN MEKANI

CİĞERİSTAN

Herkese tekrar merhabalar… İstanbul farklı lezzetleri her köşede tadabileceğiniz dopdolu bir şehir biliyorsunuz. Ben de Zomato’yu sürekli kurcalayıp duruyorum. En yüksek puanlı restoranlar arasında karşıma hep Başakşehir’deki Ciğeristan çıkıyordu. En sonunda deneme fırsatını bulduk. 2 kez gitme fırsatı bulduğum restoranın en ön plana çıkan özelliği hizmet anlayışı. Bir kez akşam, bir kez de öğle yemeği için gitmiştik. Menüde çok fazla bir seçenek yok ama ciğer ve çöp şiş konusunda iddialılar. O yüzden biz de onları denedik. Yarımşar porsiyon şeklinde hazırlayabiliyorlar. Böylece 2 lezzetten de tatmış oluyorsunuz. Fiyat olarak bence pahalı ama yanında getirdikleri sınırsız salata ve mezeleri de fiyatın içine katmışlar. Adana usulü bir kültür vardı. Orada da sınırsız mezeler…

• YURT İÇİ SEYAHAT

CUNDA’DA 3 GÜZEL GECE!

Herkese tekrar merhabalar… Yıllarca İstanbul’da yaşayan insanların buldukları her fırsatta denize kaçmaya çalışmasını anlayamamıştım. Çünkü İzmir’in her köşesinden en fazla yarım saatte kumsala ulaşabiliyorduk ve açıkçası değerini de pek bilmiyorduk. Bir şey elinin altındayken kıymetli olmaz ya, bizimkisi de o hesaptı. Bu ay 4 günlük bir boşluk yakaladığımızda bir de baktım denize nereye gidebiliriz diye planlar yapmaya başlamışız. Her zaman merak ettiğimiz Cunda’ya gitmeye karar verdik. Cunda Adası, İzmir’den yaklaşık 2 saat uzaklıktaydı ve biz günübirlik gezmeye bir çok kez gitmiştik ama hiç kalmalı bir tatil planlamamıştık. Sonunda Cunda’nın tadını çıkarabilecektik. 🙂 1.GÜN: Sabah saat 11.00 civarı arabayla yola çıktık. Yolculuk yaklaşık 6 saat kadar sürdü. Navigasyonla otelimizi bulmaya çalışırken…

• HAFTANIN MEKANI

THE NORTH SHIELD:BAHÇEŞEHİR

Tekrar merhabalar… Haftanın mekanı köşesinde bu sefer The North Shield’in Bahçeşehir şubesi var. Bildiğiniz gibi bayram tatilimizi İstanbul’da geçirmiştik ve yeni yerler denemek istemiştik. Fırsattan istifade ne zamandır istediğimiz göletin oradaki The North Shield’a gittik.   Yeşillikler içinde, harika bir bahçeye sahip, içi ayrı, dışı ayrı güzel bir mekan. Kendimi İstanbul’da değil bambaşka bir yerdeymişim gibi hissettim. Çalışanlar çok kibar ve çok ilgiliydi. Ortam çok çok nezihti.   Bahçe kısmının kenarında koltuklu yerler var. Biz o tarafı tercih ettik. Saat zaten erken olduğundan pek kalabalık değildi. Menü gelene kadar her şey pek bi güzeldi. 🙂 İlk defa The North Shield’e giden masum bizler fiyatların yüksek olduğunu bilmiyorduk. Küçük biralar 25…